Dyskusja

Funkcja DYSKUSJA dedykowana jest do przekazywania informacji pomiędzy pracownikowi na temat wybranej kartoteki czy też dokumentu. Po wywołaniu funkcji wyświetlane jest okno

Dyskusja

Nowy wątek dyskusji dodawany jest po uruchomieniu funkcji NOWY TEMAT. W oknie dopisania należy wpisać kod dyskusji, jej temat oraz jej treść. Każdy dopisywany nowy temat oznaczony jest jako domyślny. Nowy wątek dyskusji zapisywany jest po wywołaniu funkcji ZAPISZ. Dowolny użytkownik może skomentować zapis dodając odpowiedź do zaznaczonej pozycji w tabeli. Klikając w niebieski przycisk ODPOWIEDZ wyświetlane jest okno podobne do zakładania nowego tematu. Po zapisaniu odpowiedzi z lewej strony wiersza pojawia się symbol trójkąta skierowany w prawą stronę, oznacza on, że dla danego tematu została przypisana odpowiedź.

Dyskusja - odpowiedź

Jeżeli klikniemy w ten trójkąt, to tabela rozwinie się, aby wyświetlić szczegóły dyskusji.

Dyskusja -  rozwinięta odpowiedź