SharePoint 2010

Program Microsoft SharePoint 2010 ułatwia pracę grupową, szczególnie w firmach wieloodziałowych lub prowadzących tzw. „wirtualne biura”. Pozwala on pracownikom konfigurować witryny sieci Web służące do wymiany informacji z innymi osobami, zarządzać całym cyklem życia dokumentów oraz publikować raporty, dzięki którym wszyscy będą podejmować trafniejsze decyzje.

Czytaj dalej SharePoint 2010

SharePoint Portal Server

SharePoint 2010 ułatwia firmie szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby biznesowe. Program SharePoint 2010 pozwolą pracownikom dzielić się wiedzą i pomysłami, tworzyć odpowiadające specyficznym potrzebom niestandardowe rozwiązania i odnajdywać odpowiednie dane biznesowe w celu podejmowania trafniejszych decyzji. W zakresie IT program SharePoint 2010 przyczynia się do obniżenia wydatków na szkolenia i konserwację oraz pozwala zaoszczędzić pracę i czas i skupić się na ważniejszych celach biznesowych.​

Czytaj dalej SharePoint Portal Server