Miejsca składowania

Pozycja menu wyświetla listę dopisanych w programie miejsc użytkowania – lokalizacji. W rejestrze dostępne są funkcje dopisania nowej lokalizacji, edycji, podglądu, zestawienia dokumentów obrotu magazynowego oraz zestawienie obecnych stanów magazynowych znajdujących się na wybranej lokalizacji.

Miejsce użytkowania – lokalizacja dopisywana jest przez użycie polecenia DOPISZ. Nowa lokalizacja dopisywana  jest w wyświetlonym formularzu. 

W zakładce Dane Ewidencyjne w pierwszym polu wpisujemy symbol lokalizacji – miejsca składowania, w kolejnym polu należy podać nazwę. Symbol MPK (Miejsca Powstawania Kosztów) wybieramy ze skorowidza po uruchomieniu przycisku listy rozwijanej. W kolejnym polu podajemy przewidywane daty prowadzenia budowy, należy podać szacunkową wartość planowanej budowy. W polu uwagi jest możliwość wpisania dowolnych komentarzy.

 

W zakładce Pracownicy istnieje możliwość dopisania wybranych pracowników do planowanej budowy.

 

Aby dopisać nowego pracownika należy kliknąć na linie z poleceniem: Kliknij aby dodać nowy wiersz… W polu Pracownik informacje wybieramy z listy rozwijanej. Następnie zaznaczamy czy pozycja jest Aktywna, w kolejnych polach z kalendarza wybieramy daty od kiedy do kiedy planujemy wykorzystanie wybranego pracownika w planowanej budowie. W polu Uwagi możemy wpisać dowolną informację. Zapisanie wprowadzonych informacji wymaga użycia kombinacji klawiszy <Shift><Enter>.

Modyfikacja informacji w polach skorowidza pracowników wymaga dwukrotnego kliknięcia na wybrane pole. Po wprowadzeniu modyfikacji zapisanie wymaga użycia kombinacji klawiszy <Shift> <Enter>.

 

W skorowidzu pracowników aktywna jest funkcja usuwania.

 

W celu usunięcia pozycji skorowidza należy wybrana pozycje zaznaczyć przez kliknięcie.  Wybrany wiersz zostaje podświetlony.

 

Użycie klawisza <Delete> usuwa zaznaczoną pozycję.

 

W zakładce Wyposażenie jest możliwość dopisania narzędzi, które zostaną użyte przy prowadzeniu planowanej budowy.

 

Aby dopisać nowe narzędzie należy kliknąć na linie z poleceniem: Kliknij aby dodać nowy wiersz… W polu Narzędzie informacje wybieramy z listy rozwijanej. Następnie zaznaczamy czy pozycja jest Aktywna, w kolejnych polach z kalendarza wybieramy daty od kiedy do kiedy planujemy wykorzystanie wybranego narzędzia w planowanej budowie. W polu Uwagi możemy wpisać dowolną informację. Zapisanie wprowadzonych informacji wymaga użycia kombinacji klawiszy <Shift><Enter>.

 

Modyfikacja informacji w polach skorowidza narzędzi wymaga dwukrotnego kliknięcia na wybrane pole. Po wprowadzeniu modyfikacji zapisanie wymaga użycia kombinacji klawiszy <Shift> <Enter>.

 

W skorowidzu narzędzi aktywna jest funkcja usuwania.

 

W celu usunięcia pozycji skorowidza należy wybrana pozycje zaznaczyć przez kliknięcie.  Wybrany wiersz zostaje podświetlony.

 

Użycie klawisza <Delete> usuwa zaznaczoną pozycję.

W zakładce Notatki mamy możliwość dopisania do wprowadzanego dokumentu dopisania dowolnej ilości komentarzy – notatek. Nowy komentarz – notatka dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu zaznaczamy czy notatka ma być aktywna. W następnym polu z listy rozwijanej wybieramy MPK (Miejsce Powstawania Kosztów). Pole Uwagi to miejsce na wpisanie dowolnego komentarza.

Zatwierdzenie wprowadzonych danych wymaga użycia kombinacji klawiszy <Shift><Enter>.

Modyfikacja informacji w polach wymaga dwukrotnego kliknięcia na wybrane pole. Po wprowadzeniu modyfikacji, zapisanie informacji wymaga użycia kombinacji klawiszy <Shift> <Enter>.

W notatkach aktywna jest funkcja usuwania. W celu usunięcia wprowadzonej notatki należy wybraną pozycję zaznaczyć przez klikniecie myszką na pozycji. Wybrany wiersz zostaje podświetlony. Użycie klawisza <Delete> usuwa zaznaczoną pozycję.

Zapisanie wprowadzonych informacji wymaga użycia polecenia ZAPISZ. Istnieje także możliwość wycofania się z wprowadzonych danych, wymaga ono użycia polecenia ANULUJ.