Naprawa towaru

Program Studio TCS.net umożliwia skuteczną naprawę towaru. Wszystkie używane części muszą być odnotowane na winiecie Części, aby umożliwić wycenę naprawy. Jeśli serwis nie ma potrzebnych części, może je zamówić. Informacje o przesyłkach są uzupełniane w zakładce Dane, zawierają nazwę przesyłki, numer listu przewozowego oraz daty wysyłki i zwrotu towaru. Dzięki temu programowi naprawa towaru staje się bardziej efektywna.

Naprawa towaru

W programie Studio TCS.net istnieje funkcja, która umożliwia firmie serwisowej rejestrowanie procesu naprawy lub wymiany wadliwego towaru na nowy, wolny od wad. Ważne jest, aby wszystkie części wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru zostały dokładnie zarejestrowane na winiecie „Części”. Dzięki temu będzie można później dokładnie oszacować koszty przeprowadzonej naprawy.

Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.

Jeśli serwis, do którego przekazano zlecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada niezbędnych części do przeprowadzenia naprawy, to na jego wniosek zamawiane są potrzebne podzespoły. W zakładce „Dane” uzupełniane są informacje dotyczące przesyłki zamówionych części, takie jak nazwa przesyłki kurierskiej, numer listu przewozowego, data wysyłki i data zwrotu towaru.

Rozliczenie naprawy

Moduł rozliczeniowy programu Studio TCS.net umożliwia dokładne określenie kosztów związanych z przeprowadzoną reklamacją. Podczas rozliczania naprawy użytkownik ma możliwość uwzględnienia różnych kosztów, takich jak dojazd czy przesyłka. Dodatkowo, wartość części użytych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie obliczana na podstawie zgłoszonych potrzeb serwisowych w trakcie naprawy. Dzięki temu proces rozliczenia staje się bardziej precyzyjny i efektywny.

Zestawienie dokumentów reklamacji

Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów – kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazujac dany dokument i klikając na niego.

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
Usługi informatyczne
ss_administrator

Usługi informatyczne

Usługi informatyczne mają ogromne znaczenie dla narzędziowni, umożliwiając im efektywne zarządzanie, kontrolę i monitorowanie zasobów narzędziowych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym narzędziownia może zoptymalizować swoje procesy, zwiększyć efektywność operacyjną, minimalizować straty i koszty, a także poprawić bezpieczeństwo pracy.

Business Intelligence
ss_administrator

Business Intelligence

Business Intelligence to proces przekształcania danych w informacje. Informacje te stanowią wartościową wiedzę dla firm. Dzięki temu można podnieść konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Awarie maszyn i urządzeń
ss_administrator

Awarie

Studio CMMS.net udostępnia transakcję do obsługi zgłoszeń awarii. Dokumenty zgłoszenia awarii oznaczone są typem ZAW. Formularz dopisania wyświetlany jest przez potwierdzenie polecenia DOPISZ.