Nowa kartoteka

Po wywołaniu menu Nowa kartoteka zostaje wyświetlona formatka dopisania nowej kartoteki kontrahenta. Okno dopisania nowej kartoteki składa się z dwóch zakładek:

  • Dane ewidencyjne

Nowy kontrahent

  • Dane uzupełniające

W zakładce Dane ewidencyjne wypełniamy kolejno pola:

  • Aktywne – oznacza aktywność kartoteki. Pole domyślnie zaznaczone
  • Rodzaj – informacja wybierana ze skorowidza
  • Nazwa skrócona
  • Nazwa pełna
  • Kod pocztowy
  • Miejscowość
  • Ulica
  • Telefon
  • E-mail

W zakładce Dane uzupełniające uzupełniamy kolejno:

  • Kraj – informacja wybierana z listy rozwijanej
  • NIP
  • Uwagi – pole do wpisania dowolnej notatki – komentarza.

Kartoteka zostaje zapisana po uruchomieniu przycisku ZAPISZ. Przycisk ANULUJ to wycofanie się z wprowadzonych zmian.

Polami obowiązkowymi przy dopisaniu kartoteki są pola, których opis został wytłuszczony – w przypadku próby zapisania kartoteki bez wypełnienia informacji obowiązkowych zostanie wyświetlony komunikat, a zapis kartoteki zostanie zablokowany

Nowy kontrahent - komunikat