Zwroty narzędzi

Narzędzia znajdujące się na stanie u pracownika możemy przyjąć do magazynu narzędzi na podstawie dokumentu zwrotu wypełniając specjalny formularz. Zwracane mogą być wyłącznie narzędzia, które wcześniej zostały wydane za pomocą dokumentu wypożyczenia.
 

Program w NARZĘDZIOWNI pozwala bezpośrednio wyświetlić formularz zwrotu narzędzi.

 
Z menu w górnej części ekranu należy wybrać w sekcji NARZĘDZIOWNIA pozycję ZWROTY, wyświetlony zostanie rejestr dokumentów zwrotów do magazynu narzędziowni. Dokumenty grupowane są wg numeru dokumentu. Domyślnie w rejestrze wyświetlane są dokumentu z ostatnich 3 miesięcy sortowane malejąco, czyli na górze wyświetlane są ostatnio wystawione dokumenty. Zakres dat można zmienić w prawym górnym rogu ekranu.
 
W rejestrze Wypożyczeń dostępne są funkcje: 
 
  • dopisania;
  • edycji;
  • dopisania uwag;
  • podglądu;
  • wydruku. 

Dopisanie nowego dokumentu Zwrotu narzędzi (NP) uruchamiane jest przez potwierdzenia polecenia DOPISZ – przycisk. Na ekranie zostaje wyświetlony formularz dopisania dokumentu. Numer referencyjny dokumentu zostaje nadany automatycznie i jest wyświetlony w pasku zadań.

 
zwroty narzędzi do magazynu
W polu PRACOWNIKprzez przycisk listy rozwijanej  wyświetlana jest kartoteka pracowników. Wybór pracownika usprawnia funkcja filtrowania. Po wpisaniu w polu ciągu znaków, które zawiera nazwa pracownika, lista kartotek zostaje zawężona do pozycji spełniających warunek wyszukiwania.
Pola NUMER DOWODU, ODPOWIEDZIALNY i UWAGI nie są obsługiwane przez skorowidze, przeznaczone są do zapisania dodatkowych informacji dotyczących dokumentu.
Pozycja dokumentu NP dopisywana jest przez użycie przycisku NOWA POZYCJA DOKUMENTU. Dane pozycji rejestrowane są w polach okna DOPISANIA POZYCJI DOKUMENTU.
Po wskazaniu osoby dokonującej zwrot narzędzia (narzędzi) program pozwala wybrać z listy narzędzi pozycje znajdujące się na stanie danego pracownika.
Uwaga: program kontroluje jakie narzędzia przypisane są do danego pracownika i blokuje możliwość zwrotu innego narzędzia – np. w imieniu kolegi.
W polu ASORTYMENTzapisywany jest rodzaj narzędzia. Przez użycie przycisku  wyświetlona zostaje kartoteka narzędzi przypisana do pracownika. W pozycji dokumentu zostaje zapisana kartoteka zaznaczona na liście (przez kliknięcie). 
 
 
SoftwareStudio Sp. z o.o.