NAPRAWA TOWARU – Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.
Firma serwisowa rejestrowania procesu naprawy wymiany wadliwego towaru nowy wolny wad, buty, obuwie, rtv, agd, żywność, rma, iris
Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy.
Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy. W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły. Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru.
Rozliczenie naprawy
Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji. Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy.
Zestawienie dokumentów reklamacji
Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów – kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazujac dany dokument i klikając na niego.
- Program do zarządzania magazynem
- Serwis
- Program do zarządzania magazynem
- Moduł enova Serwis pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych. W chwili przyjęcia urządzenia do naprawy lub przeglądu tworzone jest zlecenie serwisowe, które automatycznie może trafiać na listę zadań do wykonania przez danego operatora (serwisanta).
Powiązane wpisy:
- Inwentaryzacja narzędzi
Inwentaryzacja narzędzi w narzędziowni i u pracowników przy użyciu programu TCS.net dostarczanego przez firmę SoftwareStudio jest niezbędnym narzędziem w efektywnym zarządzaniu narzędziami. Dzięki temu rozwiązaniu... - Rejestr kontrahentów i pracowników
Rejestr kontrahentów i pracowników w systemie TCS.net firmy SoftwareStudio stanowi ważny element zarządzania narzędziownią. Dzięki tym modułom można skutecznie gromadzić, zarządzać i analizować informacje dotyczące... - TCS.net produktem roku 2010
Program TCS.net, opracowany i dostarczany przez firmę SoftwareStudio, zdobył prestiżowe wyróżnienie "Produkt Roku 2010". To potwierdzenie doskonałości i innowacyjności tego oprogramowania, które zdobyło uznanie wśród... - Magazyn Narzędzi
Gospodarka narzędziowa i zarządzanie magazynem narzędzi są kluczowe dla sprawnego działania przedsiębiorstw. Program TCS.net, opracowany przez firmę SoftwareStudio, dostarcza kompleksowego rozwiązania, umożliwiając skuteczne zarządzanie gospodarką...