Nowy przegląd narzędzia

Dzięki programowi Magazyn Narzędzi SQL można skutecznie monitorować stan narzędzi w magazynie wypożyczalni. Program natychmiastowo dostarcza informacje na temat dostępności narzędzi oraz osób, które je wypożyczyły. Dzięki temu narzędziownia może lepiej zarządzać swoimi zasobami.

Wszystkie ruchy związane z narzędziami są rejestrowane, takie jak zakup, likwidacja, sprzedaż, wypożyczenie czy zwrot.

Osoby odpowiedzialne za zarządzanie narzędziami mają bieżący dostęp do informacji o stanie zapasów i planowanych terminach zwrotu. To pozwala na efektywne funkcjonowanie wypożyczalni oraz rozsądne wykorzystywanie posiadanych narzędzi. Ponadto, dzięki temu programowi, planowanie zakupu nowych urządzeń staje się prostsze i bardziej precyzyjne. Dokumenty dotyczące wypożyczeń narzędzi są skojarzone z pracownikami lub kontrahentami, co można zapisywać tradycyjnie lub przy użyciu systemu automatycznej identyfikacji. Dzięki ewidencji narzędzi można z łatwością śledzić ich stan i wykorzystanie.

Po wywołaniu DODAJ zostaje wyświetlona formatka dopisania nowego przeglądu narzędzia

W formatce należy wypełnić kolejno pola:

  • Aktywne – pole domyślnie zaznaczone,
  • Opis dokumentu – pole do wprowadzenia opisu wprowadzanego dokumentu,
  • Artykuł – informacja wybierana z listy rozwijanej – na liście zostaną wyświetlone kartoteki magazynowe założone w systemie. Wyszukiwanie kartoteki ułatwia funkcja filtrowania. Po wpisaniu w polu ciągu znaków informacje na liście zostaną zawężone do kartotek zawierających wpisany ciąg znaków w nazwie bądź w indeksie kartoteki
  • Numer seryjny – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie numery seryjne narzędzi skojarzone z narzędziem wskazanym w polu powyżej,
  • Wykonał – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się kontrahenci o zdefiniowanym typie Kontrahent.
  • Termin kolejnego przeglądu – informacja wskazywana z kalendarza. W polu należy wpisać termin kolejnego przeglądu narzędzia.
  • Cena – w polu możliwe jest wskazanie ceny przeprowadzonego przeglądu.

Dokument przeglądu zostaje zapisany po uruchomieniu przycisku ZAPISZ. Przycisk ANULUJ to wycofanie się z wprowadzonych zmian.

Polami obowiązkowymi przy dopisaniu dokumentu są pola, których opis został wytłuszczony – w przypadku próby zapisania przeglądu bez wypełnienia informacji obowiązkowych zostanie wyświetlony komunikat, a zapis dokumentu zostanie zablokowany.

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
Dokumenty w narzędziowni
ss_administrator

Dokumenty w narzędziowni

W narzędziowni wystawiane są różnego rodzaju dokumenty, które są istotne dla zarządzania narzędziami i procesami z nimi związanymi. Dzięki nim można śledzić stan narzędzi, planować ich konserwację oraz kontrolować dostęp do nich.

Raporty i zestawienia
ss_administrator

Raporty i zestawienia

Program przeznaczony jest do prowadzenia gospodarki narzędziowej z uwzględnieniem specyfiki obsługi magazynu i wypożyczeń. System przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm budowlanych i produkcyjnych. Lokalizacja magazynowa pozwala na rozdzielenie narzędzi na kilka miejsc składowania przy jednocześnie wspólnej kartotece. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie narzędzi na jednym dokumencie z różnych lokalizacji magazynowych.

Remonty
ss_administrator

Remonty

Dzięki zastosowaniu systemu CMMS w obszarze remontów, przedsiębiorstwa mogą skutecznie zarządzać procesami naprawczymi, minimalizować przestoje maszyn, poprawiać efektywność i wydajność oraz przedłużać żywotność urządzeń. System ten wspomaga także planowanie działań, optymalizację kosztów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w miejscu pracy.