Raporty i zestawienia

raporty

Raporty i zestawienia

Program przeznaczony jest do prowadzenia gospodarki narzędziowej z uwzględnieniem specyfiki obsługi magazynu i wypożyczeń. System przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm budowlanych i produkcyjnych. Lokalizacja magazynowa pozwala na rozdzielenie narzędzi na kilka miejsc składowania przy jednocześnie wspólnej kartotece. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie narzędzi na jednym dokumencie z różnych lokalizacji magazynowych.

Program raporty i zestawienia przeznaczony jest do prowadzenia gospodarki narzędziowej z uwzględnieniem specyfiki obsługi magazynu i wypożyczeń. System przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm budowlanych i produkcyjnych. Przedstawiony poniżej zakres funkcjonalny jest przykładowy i uzależniony od rodzaju zakupionej wersji programu i zakresu przeprowadzanych wdrożeń.

Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce narzędziowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów wypożyczeń i zwrotów oraz usprawnia prace z rozliczaniem pracowników i firm wypożyczających.

Lokalizacja magazynowa pozwala na rozdzielenie narzędzi na kilka miejsc składowania przy jednocześnie wspólnej kartotece. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie narzędzi na jednym dokumencie z różnych lokalizacji magazynowych.

Menu informacje daje nam dostęp do gotowych zestawień i raportów które  znacznie ułatwią prac przy przeglądaniu informacji zapisanych w systemie.

Poznaj raporty i zestawienia

Menu zestawienia umożliwia przeglądanie poszczególnych typów dokumentów oraz kartotek narzędzi według ich miejsca przechowywania.

Uwaga! Ilość podana w nawiasie obok lokalizacji oznacza ilość występujących rekordów, a nie ilość narzędzi znajdujących się na danej lokalizacji.

Sekcja zawiera szereg zestawień dokumentów filtrowanych wg różnych typów dokumentów oraz zestawienie wyświetlające wszystkie dokumenty ogółem. Dane wyświetlane są w podanym przedziale czasowym określonym w górnym prawym narożniku, program podaje ilości oraz wartości poszczególnych operacji.

Sekcja zawiera dostęp do listy różnych zestawień filtrowanych wg różnych kryteriów, do dyspozycji mamy:

  • Dokumenty wg miejsca użytkowania;
  • Dokumenty wg numeru seryjnego;
  • Dokumenty wg cech;
  • Dokumenty wg grup artykułów;
  • Dokumenty wg rodzaju artykułu;
  • Dokumenty wg MPK;
  • Dokumenty wg wydziałów;
  • Dokumenty wg brygad pracowniczych;
  • Dokumenty wg stanowisk pracy;
  • Dokumenty wg stosunku pracy.

 Po wybraniu pozycji menu wyświetlone zostaje szczegółowa lista do wyboru w zależności od  kontekstu zestawień – lista odczytywana jest ze zdefiniowanego przez administratora skorowidza.

Menu wyświetla dostępne w programie raporty. Nasze oprogramowanie zawiera szereg specyficznych raportów i zestawień, które indywidualnie konfigurujemy na etapie wdrożenia, poniżej przedstawiamy kilka standardowych raportów wykorzystujących technologie MS SQL reporting services.

UWAGA: aby program mógł udostępniać raporty należy zainstalować je na serwerze raportów.

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
system dla narzędziowni
SAdam

Narzędziownia online

Gospodarka magazynowa Online podlega tym samym regułom ewidencji co zwykły magazyn. Specyfika szczegółowości rejestracji danych w narzędziowni wymaga specjalnego dedykowanego oprogramowania. Narzędziownia Online, czyli magazyn prowadzony w chmurze. Magazyn Narzędzi to program przeznaczony do komputerowego

Narzędziownia magazyn
SAdam

Program magazynowy WMS.net

Jak szybko wdrożyć Narzędziownia i program magazynowy WMS.net w magazynie narzędziowni? Oprogramowanie dla narzędziowni Program magazynowy Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce magazynowej (program magazynowy) przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace

SAdam

Zamówienia

Po weryfikacji ofert od dostawców przychodzi czas na złożenie zamówienia. Zamówienie, podobnie jak zapytanie ofertowe, może dotyczyć zakupu bądź wypożyczenia narzędzi. W rejestrze zamówień aktywne są funkcje: edycji, podglądu oraz wydruku. W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. W celu łatwiejszej identyfikacji parametry zostały pogrupowane wg funkcjonalności lub roli systemowej. W grupie LICENCJA parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy – nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu.