Zamówienia

Zamówienia

Po weryfikacji ofert od dostawców przychodzi czas na złożenie zamówienia. Zamówienie, podobnie jak zapytanie ofertowe, może dotyczyć zakupu bądź wypożyczenia narzędzi. W rejestrze zamówień aktywne są funkcje: edycji, podglądu oraz wydruku. W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. W celu łatwiejszej identyfikacji parametry zostały pogrupowane wg funkcjonalności lub roli systemowej. W grupie LICENCJA parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy – nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu.

Po weryfikacji ofert od dostawców przychodzi czas na złożenie zamówienia. Zamówienie, podobnie jak zapytanie ofertowe, może dotyczyć zakupu bądź wypożyczenia narzędzi. W rejestrze zamówień aktywne są funkcje: edycji, podglądu oraz wydruku.

Dopisanie dokumentu zamówienia

Dopisanie nowego zamówienia jest możliwe przez wybór menu z górnego paska Magazyn/Przyjęcia do magazynu, a w pulpicie nawigacyjnym menu Nowe zamówienie ZA. Po wyborze menu pojawia się okno dopisania nowego dokumentu.

Numer referencyjny dokumentu zostaje nadany automatycznie i jest wyświetlony w pasku zadań.

W polu RODZAJ z listy rozwijanej należy wybrać czy dopisywane zamówienie dotyczy zakupu czy wypożyczenia narzędzi.

W polu TERMIN należy podać przypuszczalny termin zakupu narzędzi.

Pola ODPOWIEDZIALNY i UWAGI nie są obsługiwane przez skorowidze, przeznaczone są do zapisania dodatkowych informacji dotyczących dokumentu.

Pozycja dokumentu ZA dopisywana jest przez użycie przycisku NOWA POZYCJA DOKUMENTU. Dane pozycji rejestrowane są w polach okna DOPISANIA POZYCJI DOKUMENTU.

W polu TYP wybieramy typ narzędzia.

W polu ASORTYMENT zapisywany jest rodzaj narzędzia. Przez użycie przycisku  wyświetlona zostaje kartoteka narzędzi odfiltrowana wg wybranego typu podanego w pierwszym polu. W pozycji dokumentu zostaje zapisana kartoteka zaznaczona na liście (przez kliknięcie). Wybór narzędzia usprawnia funkcja filtrowania. Po wpisaniu w polu ciągu znaków, które zawiera indeks lub nazwa asortymentu, lista kartotek zostaje zawężona do pozycji spełniających warunek wyszukiwania.

W przypadku zamówienia dotyczącego wypożyczenia w formatce dopisania pozycji pojawiają się pola dotyczące okresu wypożyczenia. We wspomnianych polach należy wybrać z kalendarza, który pojawi się po uruchomieniu listy rozwijanej daty od kiedy  do kiedy chcemy wypożyczyć wybrane narzędzie.

Pola z zakresem dat nie pojawiają się w zamówieniu dotyczącym zakupu narzędzi.

W polu ILOŚĆ podajemy ilość narzędzi które chcemy kupić lub wypożyczyć.

Pozycja dopisywana jest przez użycie polecenia DODAJ. Dopisana pozycja zostaje wyświetlona w oknie dopisania pozycji.

Program blokuje dopisanie pozycji z zapisana ilością 0.

Dopisane pozycje zostają wyświetlone w dokumencie ZA. Zapisanie dokumentu wykonywane jest przez użycie polecenia ZAPISZ. W programie dokument zamówienia może zostać również zapisany ze statusem w buforze. Dokument taki zapisywany jest przez porzucenie zapisu dokumentu ZA – przejście do innej pozycji menu, bez potwierdzenia polecenia ZAPISZ oraz rezygnacji, a więc użycia polecenia  ANULUJ.

Dla dokumentów w trakcie realizacji w polu NR ZA wyświetlany jest numer referencyjny. Właściwy numer dokumentu zostaje zapisany po zatwierdzeniu dokumentu.

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
SAdam

System zarządzania magazynem WMS

SoftwareStudio producent oprogramowania oferuje aplikacje opartą o MS SQL 2008 Server, działającą jako program Windows lub aplikacja webowa (przeglądarka internetowa) oraz moduł na terminal mobilny. Całość stanowi System Zarządzania Magazynem Wysokiego Składowania WMS, który znajduje zastosowanie w firmach handlowych, produkcyjnych oraz logistycznych. Dokumenty wypożyczeń narzędzi powiązane sa z pracownikiem lub kontrahentem, których ewidencja może odbywać się w sposób tradycyjny (poprzez wybór z listy) albo za pomocą systemu automatycznej identyfikacji. Wydanie narzędzi jest automatycznie ewidencjonowane na danej kartotece kontrahenta – pracownika oraz jednocześnie w kartotece narzędzi.

Program do obsługi narzędziowni
SAdam

Kartoteki magazynowe

Ewidencja stanów magazynowych, dokumentów obrotu magazynowego oraz wypożyczeń opiera się o zdefiniowane kartoteki magazynowe.  Oprogramowanie dla narzędziowni Kartoteki magazynowe KARTOTEKI MAGAZYNOWE – Ewidencja stanów magazynowych, dokumentów obrotu magazynowego oraz wypożyczeń opiera się o zdefiniowane kartoteki

SAdam

Magazyn

Program umożliwia wybór opcji obsługi magazynu części i materiałów eksploatacyjnych. Ewidencja kartotek może być prowadzona bez obliczania stanów lub z ustalaniem stanów magazynowych. W drugim wariancie (stany magazynowe) prowadzona jest ewidencja przyjęć i wydań, na