Wszystkie ruchy związane z narzędziami są rejestrowane, takie jak zakup, likwidacja, sprzedaż, wypożyczenie czy zwrot.
Osoby odpowiedzialne za zarządzanie narzędziami mają bieżący dostęp do informacji o stanie zapasów i planowanych terminach zwrotu. To pozwala na efektywne funkcjonowanie wypożyczalni oraz rozsądne wykorzystywanie posiadanych narzędzi. Ponadto, dzięki temu programowi, planowanie zakupu nowych urządzeń staje się prostsze i bardziej precyzyjne. Dokumenty dotyczące wypożyczeń narzędzi są skojarzone z pracownikami lub kontrahentami, co można zapisywać tradycyjnie lub przy użyciu systemu automatycznej identyfikacji. Dzięki ewidencji narzędzi można z łatwością śledzić ich stan i wykorzystanie.
Po wywołaniu DODAJ zostaje wyświetlona formatka dopisania nowego przeglądu narzędzia
W formatce należy wypełnić kolejno pola:
- Aktywne – pole domyślnie zaznaczone,
- Opis dokumentu – pole do wprowadzenia opisu wprowadzanego dokumentu,
- Artykuł – informacja wybierana z listy rozwijanej – na liście zostaną wyświetlone kartoteki magazynowe założone w systemie. Wyszukiwanie kartoteki ułatwia funkcja filtrowania. Po wpisaniu w polu ciągu znaków informacje na liście zostaną zawężone do kartotek zawierających wpisany ciąg znaków w nazwie bądź w indeksie kartoteki
- Numer seryjny – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie numery seryjne narzędzi skojarzone z narzędziem wskazanym w polu powyżej,
- Wykonał – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się kontrahenci o zdefiniowanym typie Kontrahent.
- Termin kolejnego przeglądu – informacja wskazywana z kalendarza. W polu należy wpisać termin kolejnego przeglądu narzędzia.
- Cena – w polu możliwe jest wskazanie ceny przeprowadzonego przeglądu.
Dokument przeglądu zostaje zapisany po uruchomieniu przycisku ZAPISZ. Przycisk ANULUJ to wycofanie się z wprowadzonych zmian.
Polami obowiązkowymi przy dopisaniu dokumentu są pola, których opis został wytłuszczony – w przypadku próby zapisania przeglądu bez wypełnienia informacji obowiązkowych zostanie wyświetlony komunikat, a zapis dokumentu zostanie zablokowany.
Powiązane wpisy:
- Załączniki
W przypadku systemu TCS.net firmy SoftwareStudio, funkcja ZAŁĄCZNIKI jest integralną częścią oprogramowania, która umożliwia kompleksowe zarządzanie dokumentacją poprzez dołączanie i przechowywanie plików w różnych formatach.... - Zdjęcia
Dodawanie zdjęć i dokumentów w programie TCS.net jest więc ważnym elementem, który pozwala jeszcze lepiej zarządzać narzędziami i operacjami z nimi związanymi. Zapewnia to większą... - Historia obrotów
Wyświetlenie obrotów magazynowych (pozycji dokumentów) dla wybranego pracownika wymaga potwierdzenia polecenia HISTORIA w pasku funkcji. W dziedzinie sterowania procesami najczęściej dokonywany jest podział systemów informatycznych... - Nowa kartoteka lokalizacji
Oprogramowanie Studio TCS.net to innowacyjne rozwiązanie dla zakładów przemysłowych. Dzięki nowej Kartotece Lokalizacji, przechowywanie narzędzi, maszyn i urządzeń stało się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego?...