Funkcja CECHY umożliwia wprowadzenie do wybranej kartoteki dodatkowych informacji. Kategorie cech dla poszczególnych kartotek/dokumentów definiuje administrator systemu, operator natomiast ma możliwość uzupełnienia informacji w poszczególnych polach.
Po uzupełnieniu cech należy je zapisać korzystając z przycisku ZAPISZ. Polecenie ANULUJ to możliwość wycofania się z wprowadzonych zmian.
Oprogramowanie dla narzędziowni
Cechy
Funkcja CECHY umożliwia wprowadzenie do wybranej kartoteki dodatkowych informacji. Kategorie cech dla poszczególnych kartotek/dokumentów definiuje administrator systemu, operator natomiast ma możliwość uzupełnienia informacji w poszczególnych polach....
Edycja lokalizacji
Modyfikacja kartoteki lokalizacji wymaga użycia polecenia EDYCJA. Po wywołaniu funkcji zostaje wyświetlona formatka umożliwiająca wprowadzenie zmian w wybranych polach...
Edycja kartoteki pracownika
Modyfikacja kartoteki pracownika wymaga użycia polecenia EDYCJA. Po wywołaniu funkcji zostaje wyświetlona formatka umożliwiająca wprowadzenie zmian w wybranych polach...
Edycja kartoteki
Modyfikacja kartoteki kontrahenta wymaga użycia polecenia EDYCJA. Po wywołaniu funkcji zostaje wyświetlona formatka umożliwiająca wprowadzenie zmian w wybranych polach...
Edycja kartoteki magazynowej
Modyfikacja kartoteki magazynowej wymaga użycia polecenia EDYCJA. Po wywołaniu funkcji zostaje wyświetlona formatka umożliwiająca wprowadzenie zmian w wybranych polach Wprowadzone zmiany należy zapisać korzystając z przycisku ZAPISZ, przycisk ANULUJ to możliwość wycofania się z wprowadzonych zmian. Nowoczesne techniki przepływu informacji opierają się na wprowadzaniu i wykorzystaniu systemów automatyczne identyfikacji za pomocą różnych rozwiązań technologicznych np. kodów […]...
Rejestr kontrahentów i pracowników
Z menu w górnej części programu narzędziarnia należy wybrać w sekcji KARTOTEKI pozycję KONTRAHENCI....