Wypożyczenia od dostawcy

Z menu w górnej części ekranu należy wybrać w sekcji NARZĘDZIOWNIA pozycję WYPOŻYCZENIA. 

W pulpicie nawigacyjnym należy wybrać menu DOKUMENTY WYPOŻYCZEŃ – wyświetlony zostanie rejestr dokumentów wypożyczeń.

Dokumenty grupowane są wg numeru dokumentu.

W rejestrze Wypożyczeń dostępne są funkcje: dopisania, edycji, dopisania uwag, podglądu oraz wydruku.

Dopisanie

Dopisanie nowego dokumentu Wypożyczenia (NPD) uruchamiane jest przez potwierdzenia polecenia DOPISZlub wybór menu z pulpitu nawigacyjnego NOWE WYPOŻYCZENIE. Na ekranie zostaje wyświetlony formularz dopisania dokumentu.

Numer referencyjny dokumentu zostaje nadany automatycznie i jest wyświetlony w pasku zadań.

W polu WYPOŻYCZALNIA przez przycisk listy rozwijanej  wyświetlana jest kartoteka wypożyczalni. Wybór wypożyczalni usprawnia funkcja filtrowania. Po wpisaniu w polu ciągu znaków, które zawiera nazwa kontrahenta, lista kartotek zostaje zawężona do pozycji spełniających warunek wyszukiwania.

Pola NUMER DOWODU, ODPOWIEDZIALNY i UWAGI nie są obsługiwane przez skorowidze, przeznaczone są do zapisania dodatkowych informacji dotyczących dokumentu.

Pozycja dokumentu NPD dopisywana jest przez użycie przycisku NOWA POZYCJA DOKUMENTU. Dane pozycji rejestrowane są w polach okna DOPISANIA POZYCJI DOKUMENTU.

W polu TYP wybierany jest typ wypożyczanego narzędzia.

W polu ASORTYMENT zapisywany jest rodzaj narzędzia. Przez użycie przycisku  wyświetlona zostaje kartoteka narzędzi odfiltrowana według typu narzędzia, który wskazaliśmy w pierwszym polu. W pozycji dokumentu zostaje zapisana kartoteka zaznaczona na liście (przez kliknięcie).

W polu LOKALIZACJA należy wskazać gdzie wypożyczane narzędzie będzie przechowywane.

W polu NUMER SERYJNY należy podać numer seryjny wypożyczanego urządzenia.

W polu ILOŚĆ zapisywana jest ilość wypożyczanych narzędzi.

W polu TERMIN ZWROTU nakeży podać z kalendarza termin planowanego zwrotu wypożyczanego urządzenia.

Pozycja dopisywana jest przez użycie polecenia DODAJ. Dopisana pozycja zostaje wyświetlona w oknie dopisania pozycji.

Program blokuje dopisanie pozycji z zapisana ilością 0.

Zapisanie pozycji w dokumencie wymaga zamknięcia okna dopisania przez użycie polecenia ZAKOŃCZ – przycisk X.

Zapisanie dokumentu wykonywane jest przez użycie polecenia ZAPISZ.

W programie Studio Narzędziownia.net dokument NPD może zostać również zapisany ze statusem w buforze. Dokument taki zapisywany jest przez porzucenie zapisu dokumentu NPD – przejście do innej pozycji menu, bez potwierdzenia polecenia ZAPISZ oraz rezygnacji, a więc użycia polecenia  ANULUJ.

Dla dokumentów w trakcie realizacji w polu NR NPD wyświetlany jest numer referencyjny. Właściwy numer dokumentu zostaje zapisany po zatwierdzeniu dokumentu.

Narzędziownia miejsce dla narzędzi

Inwentaryzacja środków trwałych i wyposażenia prowadzona tradycyjnie trwa długo i jest uciążliwa z uwagi na trudności w zidentyfikowaniu i spisaniu...

NARZĘDZIOWNIA miejsce dla narzędzi

Zarządzanie magazynami narzędzi, ewidencja elektronarzędzi, rusztowań, maszyn, pojazdów, materiałów budowlanych, zarządzanie materiałami na placu budowy, lokalizacja sprzętu. Dane o narzędziach...

NARZĘDZIOWNIA miejsce dla narzędzi

Oprogramowanie, które używać będziesz w magazynie z narzędziami powinno być szybkie i niezawodne. Program przeznaczony do ewidencji sprzętu, narzędzi i...

NARZĘDZIOWNIA miejsce dla narzędzi

Oznakowanie narzędzi za pomocą chipów lub etykiet zbliżeniowych RFID. Oznakowanie dla narzędzi do pracy w ciężkich warunkach. Są znacznie bardziej...

NARZĘDZIOWNIA miejsce dla narzędzi

Program do przeglądów technicznych narzędzi i maszyn. Chipy RFID znajdują zastosowanie w przemyśle, logistyce, handlu, transporcie, budownictwie, służbie zdrowia i...

NARZĘDZIOWNIA miejsce dla narzędzi

Za pomocą programu Magazyn Narzędzi wspierane są działania związane ze sprawdzaniem narzędzi pomiarowych. Wykonywane są pomiary wymiarów wewnętrznych i zewnętrznych;...

Edycja dokumentu

Modyfikacje dokumentu oraz jego zapisanie wykonywane są w trybie edycji uruchamianym przez użycie polecenia EDYCJA. Edycja jest uruchamiana dla dokumentów ze statusem w buforze. Przed edytowaniem dokumentu należy zaznaczyć dowolną pozycję dokumentu przez kliknięcie.

W trybie edycji można dopisać nowe pozycje oraz usunąć już zapisane. Usunięcie pozycji wymaga jej zaznaczenia.

Pozycja dokumentu usuwana jest przez użycie klawisza <Delete>.

W trybie edycji dokument jest zatwierdzany przez użycie polecenia ZAPISZ. Istnieje także możliwość wycofania się z wprowadzonych zmian do dokumentu poprzez użycie polecenia ANULUJ.