Aplikacje bazodanowe w trakcie swojego „życia” wciąż ewoluują i zmieniają się. Zmiany zwykle polegają na ich rozbudowie, dodawaniu nowych tabel, kolumn, funkcji, procedur czy indeksów. W sytuacji gdy system pracuje w określonej wersji migracja do nowszej wersji oprogramowania wymaga dostosowania struktury bazy danych do nowego wzorca. Do tego zadania przygotowany został program Studio Synchronizator.net
Program dla handlowców
Zarządzanie kontaktami z klientami, ewidencja pracy handlowców i ich rozliczanie, premiowanie. Za pomocą aplikacji CRM.net handlowcy z dowolnego miejsca przez internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków. Na podstawie wprowadzonych informacji tworzone są raporty rozliczające handlowców, porównujące zakładane plany i budżety z faktyczną realizacją zadań.
Program archiwizacja dokumentów
Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektronicznej archiwizacji dokumentów Studio Dokumenty. net
Program Reklamacje
Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.im jest system obsługi reklamacji i serwisu.