
Poniższy opis prezentuje sposób konfiguracji cech w 3 różnych zakresach danych:
– cechy opisowe
– cechy wartościowe (liczby)
– cechy typu daty (terminy)
Dla dowolnego rejestru (transakacji x_grid_ możemy uruchamiać dowolnie wiele różnych typów cech, poniższym przykładzie zdefiniujemy następujące skorowidze cech:
– CEC – cechy opisowe, tekstowe
– CD2 – cechy typu data
– CD3 – cechy wartościowe
Definiując cechy w poszczególnych skorowidzach należy podawać unikalny kod dla danej cechy max ilość znaków 17.
Następnym krokiem jest udostępnienie użytkownikowi dostępu do funkcjonalności cech z poziomu przeglądania kartotek lub dokumentów.
Najważniejsze przy wywłaniu transakcji role_sys/x_cecha.aspx jest prawidłowe podanie parametrów wywołania:
– prx – parametr obowiązkowy określający kod rodzaju skorowidza cech, jaki ma być wykorzystany,
– format – parametr opcjonalny, jego brak oznacza wykorzystanie cech typu opisowego
– refno – parametr obowiązkowy, wskazuje na pozycje tabeli dla której będą rejestrowane cechy (parametr zawsze z wartością pustą, na końcu listy parametrów)
W efekcie użytkownik ma do dospozycji okna cech:
![]() |
cechy typu opisowego |
![]() |
cechy typu data |
![]() |
cechy typu wartości – liczby |
TECHNICZNE
– WARTOSC_F – dane wartościowe, kolumna typu float
– WARTOSC_D – dane typu data, kolumna typu date
DEFINIOWANIE SKOROWIDZY CECH
Lista dostępnych skorowidzy cech wynika ze zdefiniowanej listy kodów PRX dla cech:
- CD1 – Cechy dokumentów poziom I
- CD2 – Cechy dokumentów poziom II
- CD3 – Cechy dokumentów poziom III
- CEC – Skorowidz cech
- CKO – Cechy kontrahentów
- CPW – Cechy dokumentów przyjęć PW
- CPZ – Cechy dokumentów przyjęć PZ
- CRE – Cechy dokumentów reklamacyjnych
- CRW – Cechy dokumentów wydań RW
- CTO – Cechy towarów
- CWZ – Cechy dokumentów wydań WZ
- CZP – Cechy dokumentów zleceń przyjęć ZPZ
- CZW – Cechy dokumentów zleceń wydań ZWZ
Program do zarządzania narzędziami
Program do ewidencji sprzętu
Integracja SAP
Integracja z systemem ERP
Oprogramowanie dla narzędziowni
Integracja SAP
Integracja SAP jest bardzo ważnym elementem systemu ERP. Głównym celem ERP jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu łatwego dostępu i przepływu pracy. Mimo, że idealnym rozwiązaniem był by jeden system ERP dla całej organizacji, wiele większych firm zwykle tworzy system ERP, a następnie opierając się na tym systemie tworzy zewnętrzne interfejsy do innych systemów oddzielnie, te interfejsy...
System ERP integracja narzędziowni
Program do używania w narzędziownia do obsługi magazynu wypożyczania narzędzi. Ewidencja środków trwałych i wyposażenia można zintegrować z systemem ERP SAP R3 lub Hana poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine lub OffLine....
Tool management software
TMS TCS.net to nasze wiodące oprogramowanie do zarządzania narzędziami. Umożliwia ono śledzenie narzędzi, wyposażenia i sprzętu, planowanie konserwacji, zarządzanie dostawcami. Software Program umożliwia skanowanie narzędzi oraz pracowników. Zintegrowany systemem śledzenia narzędzi pozwala przygotowywać zamówienia, zarządzać zapasami i tworzyć zgłoszenia serwisowe. Dane dotyczące narzędzia mają jednolitą strukturę i zawierają informacje, takie jak nazwa, kod produktu dostawcy […]...
Integracja z systemem ERP
Program do obsługi magazynu wypożyczania narzędzi oraz ewidencji środków trwałych i wyposażenia można zintegrować z systemem SAP R3 ERP poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine lub OffLine. Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu z system SAP R3. Konta użytkowników - aplikacja będzie mogła funkcjonować poprawnie dopiero wtedy, jak zostaną zdefiniowane konta użytkowników, za pomocą których będą...
Cechy
Funkcja CECHY umożliwia wprowadzenie do wybranej kartoteki dodatkowych informacji. Kategorie cech dla poszczególnych kartotek/dokumentów definiuje administrator systemu, operator natomiast ma możliwość uzupełnienia informacji w poszczególnych polach....
Cechy
Funkcja CECHY umożliwia wprowadzenie do wybranej kartoteki dodatkowych informacji. Kategorie cech dla poszczególnych kartotek/dokumentów definiuje administrator systemu, operator natomiast ma możliwość uzupełnienia informacji w poszczególnych polach. Po uzupełnieniu cech należy je zapisać korzystając z przycisku ZAPISZ. Polecenie ANULUJ to możliwość wycofania się z wprowadzonych zmian....