Nowa kartoteka lokalizacji

Nowa kartoteka lokalizacji

Środowisko chmury prywatnej pozwala dopasować sprzęt i jego moc do potrzeb klientów. Czy magazynowa aplikacja w narzędziowni jest dostępny na Androida? Wyobraź sobie świat, w którym planowanie, zarządzanie i optymalizacja obiektów i konserwacji jest łatwa. Skróć czas przestojów sprzętu i wykorzystaj historię konserwacji do podejmowania decyzji dotyczących najbardziej krytycznych zasobów. Śledź, zarządzaj i ulepszaj wskaźniki KPI, które mają największe znaczenie dla Twojej organizacji.

Środowisko chmury prywatnej pozwala dopasować sprzęt i jego moc do potrzeb klientów. Czy magazynowa aplikacja w narzędziowni jest dostępny na Androida? Wyobraź sobie świat, w którym planowanie, zarządzanie i optymalizacja obiektów i konserwacji jest łatwa. Skróć czas przestojów sprzętu i wykorzystaj historię konserwacji do podejmowania decyzji dotyczących najbardziej krytycznych zasobów. Śledź, zarządzaj i ulepszaj wskaźniki KPI, które mają największe znaczenie dla Twojej organizacji.

Po wywołaniu funkcji DOPISZ zostanie wyświetlona formatka dopisania nowej kartoteki lokalizacji – miejsca przechowywania bądź użycia narzędzi. Formatka dopisania składa się z czterech zakładek:

Nowa lokalizacja

W zakładce Dane Podstawowe uzupełniamy kolejno pola:

  • Aktywne – oznacza aktywność kartoteki. Pole domyślnie zaznaczone
  • Lokalizacja
  • Magazyn – informacja wybierana z listy rozwijanej
  • Nazwa/Opis lokalizacji
  • Uwagi.

W zakładce Systemowe – pola uzupełniane są automatycznie przez system.

Kartoteka zostaje zapisana po uruchomieniu przycisku ZAPISZ. Przycisk ANULUJ to wycofanie się z wprowadzonych zmian.

Polami obowiązkowymi przy dopisaniu kartoteki są pola, których opis został wytłuszczony – w przypadku próby zapisania kartoteki bez wypełnienia informacji obowiązkowych zostanie wyświetlony komunikat, a zapis kartoteki zostanie zablokowany.

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
SAdam

Kartoteki pracowników

Program CMMS.net udostępnia transakcję za pomocą której można ewidencjonować i zarządzać kartotekami pracowników służb utrzymania ruchu.

WMS

Baza danych SQL Server 2012

SQL Server 2012 o nazwie kodowej Denali został oficjalnie ukończony. Microsoft udostępnił możliwość pobierania wersji ewaluacyjnej oraz edycji Express, które — przypomnijmy — są bezpłatne także do zastosowań komercyjnych. BAZA DANYCH SQL SERVER 2012 – SQL Server 2012 to nowa wersja produktu gwarantująca wyższy poziom niezawodności podczas realizacji funkcji mających znaczenie krytyczne dla klientów poprzez zapewnienie mniejszej awaryjności i większej wydajności oraz poprzez rozbudowany system bezpieczeństwa.

zarządzanie
SAdam

Dokumenty

Technologia Microsoft SharePoint, stanowi jądro pakietu Microsoft Office 2010. Jest to zestaw produktów i usług, dzięki którym organizowanie, udostępnianie i wyszukiwanie informacji, należące do codziennych zadań pracowników, będzie przebiegało gładko i bezproblemowo. Wybór funkcji programu SharePoint 2010 ułatwia firmie szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby biznesowe. Program SharePoint 2010 pozwolą pracownikom dzielić się wiedzą i pomysłami, tworzyć odpowiadające specyficznym potrzebom niestandardowe rozwiązania i odnajdywać odpowiednie dane biznesowe w celu podejmowania trafniejszych decyzji. W zakresie IT program SharePoint 2010 przyczynia się do obniżenia wydatków na szkolenia i konserwację systemu.