Kartoteki kontrahentów

Studio CMMS.net udostępnia transakcję do obsługi kartotek kontrahentów. Lista ta może zawierać wszystkie kartoteki kontaktów, a więc producentów, dostawców, odbiorców, pracowników. Modyfikacja kartoteki pracownika wymaga użycia polecenia EDYCJA. W wyświetlonym formularzu kartoteki wprowadzane są zmiany w wybranych polach. Wprowadzone zmiany należy zapisać przez użycie polecenia ZAPISZ.

Kartoteki kontrahentów

Studio CMMS.net udostępnia transakcję do obsługi kartotek kontrahentów. Lista ta może zawierać wszystkie kartoteki kontaktów, a więc producentów, dostawców, odbiorców, pracowników.

Po uruchomieniu pozycji w menu KARTOTEKI / KONTRAHENCI w oknie pulpitu nawigacyjnego zostają wyświetlone pozycje menu:

  • dostawcy,
  • producenci,
  • serwis.

Układ i dostępne pola w kartotekach poszczególnych typów kontrahentów są takie same. W kartotekach dostępne są funkcje: dopisz, edycja, załączniki i uwagi.

Dopisanie

Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ.

Formularz dopisania składa się z sześciu zakładek:

  • Dane ewidencyjne
  • Warunki zamówienia
  • Kontakty
  • Cechy
  • Notatki
  • Załączniki

W zakładce DANE EWIDENCYJNE uzupełniamy:

  • Typ kartoteki – opcja uzupełniana automatycznie i zablokowana przed zmianą. W zależności, od tego czy jaką kartotekę dopisujemy( dostawcy, producenta lub serwisu) pole uzupełni się automatycznie odpowiednio dla wybranej kartoteki.
  • Nazwa skrócona –  skrót pełnej nazwy kontrahenta
  • Nazwa pełna
  • NIP – dziesięciocyfrowy numer identyfikacji podatkowej
  • Ulica – adres siedziby kontrahenta
  • Kod i Miejscowość – kod pocztowy i nazwa miejscowości, w której znajduje się siedziba kontrahenta
  • Kraj – nazwę kraju, w którym znajduje się siedziba kontrahenta. Wybieramy z listy rozwijanej
  • Kontakt podstawowy
  • Telefon – nr telefonu stacjonarnego kontrahenta poprzedzony numerem kierunkowym kraju oraz numerem kierunkowym miasta lub regionu
  • Telefon komórkowy –  nr telefonu komórkowego kontrahenta poprzedzony numerem kierunkowym kraju
  • Faks
  • E-mail – kontaktowy adres  e-mail kontrahenta
  • WWW – adres strony internetowej kontrahenta

W zakładce WARUNKI ZAMÓWIENIA uzupełniamy:

  • Czas realizacji [dni] – czas realizacji zlecenie przez kontrahenta
  • Forma zamówienia(z)

Nowek kontakty w zakładce KONTAKTY dopisywane są przez wiersz dopisania.

Pola kontaktów:

  • Imię i nazwisko/Opis – podstawowe dane osoby będącej przedstawicielem kontrahenta
  • E-mail – adres e-mail przedstawicielem kontrahenta
  • Stanowisko – stanowisko przedstawicielem kontrahenta
  • Telefon – nr telefonu stacjonarnego przedstawiciela kontrahenta poprzedzony numerem kierunkowym kraju oraz numerem kierunkowym miasta lub regionu
  • Telefon komórkowy – nr telefonu komórkowego przedstawiciela kontrahenta poprzedzony numerem kierunkowym kraju.

Edycja

Modyfikacja kartoteki pracownika wymaga użycia polecenia EDYCJA. W wyświetlonym formularzu kartoteki wprowadzane są zmiany w wybranych polach. Wprowadzone zmiany należy zapisać przez użycie polecenia ZAPISZ.

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
Kody QR
ss_administrator

Kody QR

Kody QR, znane również jako QR Code, to specjalne dwuwymiarowe kody kreskowe stworzone przez japońską firmę Denso-Wave w roku 1994. Te matrycowe kody są wyjątkowe i bardzo użyteczne.

Synchronizacja bazy danych SQL
ss_administrator

Synchronizacja bazy danych SQL

Aplikacja TCS.net i synchronizacja bazy danych SQL są niezbędne dla firm, które chcą skutecznie zarządzać procesami biznesowymi. Dzięki nim można uniknąć powstawania niezgodności między różnymi serwerami bazy danych, co przyczynia się do zwiększenia efektywności pracy i oszczędności czasu oraz pieniędzy.

Dokumenty
ss_administrator

Dokumenty

Technologia Microsoft SharePoint stanowi kluczową część pakietu Microsoft Office 2010. Jest to narzędzie, które ułatwia organizowanie, udostępnianie i wyszukiwanie informacji, co jest częścią codziennej pracy pracowników. Program SharePoint 2010 oferuje różnorodne funkcje, które pomagają firmie dostosować się do zmieniających się potrzeb biznesowych.