Studio CMMS.net udostępnia transakcję do obsługi kartotek kontrahentów. Lista ta może zawierać wszystkie kartoteki kontaktów, a więc producentów, dostawców, odbiorców, pracowników.
Po uruchomieniu pozycji w menu KARTOTEKI / KONTRAHENCI w oknie pulpitu nawigacyjnego zostają wyświetlone pozycje menu:
- dostawcy,
- producenci,
- serwis.
Układ i dostępne pola w kartotekach poszczególnych typów kontrahentów są takie same. W kartotekach dostępne są funkcje: dopisz, edycja, załączniki i uwagi.
Dopisanie
Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ.
Formularz dopisania składa się z sześciu zakładek:
- Dane ewidencyjne
- Warunki zamówienia
- Kontakty
- Cechy
- Notatki
- Załączniki
W zakładce DANE EWIDENCYJNE uzupełniamy:
- Typ kartoteki – opcja uzupełniana automatycznie i zablokowana przed zmianą. W zależności, od tego czy jaką kartotekę dopisujemy( dostawcy, producenta lub serwisu) pole uzupełni się automatycznie odpowiednio dla wybranej kartoteki.
- Nazwa skrócona – skrót pełnej nazwy kontrahenta
- Nazwa pełna
- NIP – dziesięciocyfrowy numer identyfikacji podatkowej
- Ulica – adres siedziby kontrahenta
- Kod i Miejscowość – kod pocztowy i nazwa miejscowości, w której znajduje się siedziba kontrahenta
- Kraj – nazwę kraju, w którym znajduje się siedziba kontrahenta. Wybieramy z listy rozwijanej
- Kontakt podstawowy
- Telefon – nr telefonu stacjonarnego kontrahenta poprzedzony numerem kierunkowym kraju oraz numerem kierunkowym miasta lub regionu
- Telefon komórkowy – nr telefonu komórkowego kontrahenta poprzedzony numerem kierunkowym kraju
- Faks
- E-mail – kontaktowy adres e-mail kontrahenta
- WWW – adres strony internetowej kontrahenta
W zakładce WARUNKI ZAMÓWIENIA uzupełniamy:
- Czas realizacji [dni] – czas realizacji zlecenie przez kontrahenta
- Forma zamówienia(z)
Nowek kontakty w zakładce KONTAKTY dopisywane są przez wiersz dopisania.
Pola kontaktów:
- Imię i nazwisko/Opis – podstawowe dane osoby będącej przedstawicielem kontrahenta
- E-mail – adres e-mail przedstawicielem kontrahenta
- Stanowisko – stanowisko przedstawicielem kontrahenta
- Telefon – nr telefonu stacjonarnego przedstawiciela kontrahenta poprzedzony numerem kierunkowym kraju oraz numerem kierunkowym miasta lub regionu
- Telefon komórkowy – nr telefonu komórkowego przedstawiciela kontrahenta poprzedzony numerem kierunkowym kraju.
Edycja
Modyfikacja kartoteki pracownika wymaga użycia polecenia EDYCJA. W wyświetlonym formularzu kartoteki wprowadzane są zmiany w wybranych polach. Wprowadzone zmiany należy zapisać przez użycie polecenia ZAPISZ.
Powiązane wpisy:
- Kartoteki pracowników
W programie TCS.net przechowujemy kartoteki pracowników. W kartotekach tych znajdują się ważne informacje. Informacje te dotyczą pracowników firmy. W programie TCS.net łatwo zarządzać tymi informacjami.... - Dokumenty systemu CMMS
Program CMMS.net pozwala rejestrować szereg danych o charakterze dokumentów, zapisy i obsługa realizowane są z wykorzystaniem specjalnych transakcji które pozwalają na zapis informacji o zdarzeniach.... - Awarie
Studio CMMS.net udostępnia transakcję do obsługi zgłoszeń awarii. Dokumenty zgłoszenia awarii oznaczone są typem ZAW. Formularz dopisania wyświetlany jest przez potwierdzenie polecenia DOPISZ.... - Harmonogramy
Oprogramowanie TCS.net w module CMMS umożliwia skuteczną obsługę obiektów, takich jak maszyny i urządzenia, które są pod opieką działu utrzymania ruchu. W ramach programu CMMS.net...