Kartoteki pracowników

Kartoteki pracowników

Program CMMS.net udostępnia transakcję za pomocą której można ewidencjonować i zarządzać kartotekami pracowników służb utrzymania ruchu.

Program CMMS.net udostępnia transakcję za pomocą której można ewidencjonować i zarządzać kartotekami pracowników służb utrzymania ruchu.

Pracownicy

Pozycja menu KARTOTEKI / PRACOWNICY w menu głównym w tabeli wyświetla rejestr pracowników.

Dopisanie

Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ.

Formatka dopisania składa się z czterech zakładek:

  • Dane ewidencyjne
  • Dane adresowe
  • Cechy
  • Załączniki

W zakładce DANE EWIDENCYJNE wprowadzamy:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Status
  • Login
  • Zawód
  • Zawód – komentarz
  • Stanowisko
  • Komórkę
  • System pracy – wprowadzamy datę w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza,
  • datę zatrudnienia – wprowadzamy datę w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza,
  • datę zwolnienia – wprowadzamy datę w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza,
  • stawkę godzinową – – wynagrodzenie, które pracownik otrzymuje za godzinę pracy

W zakładce DANE ADRESOWE uzupełniamy następujące dane:

  • Ulica – nazwa ulicy lub osiedla, które zamieszkuje pracownik, wraz z dokładnym numerem
  • Kod i miejscowość – Kod pocztowy i nazwa miejscowości
  • Kraj – kraj zamieszkania pracownika wybierany z listy rozsuwanej
  • Telefon – numer telefonu pracownika
  • Telefon – drugi numer telefonu pracownika,
  • Telefon Komórkowy – numer telefon komórkowego składający się z dziewięciu cyfr
  • E-mail

Kontakt – wypadek – dane niezbędne w razie, gdy pracownik ulegnie wypadkowi. Informacje o osobie, z którą należy skontaktować się:

  • Imię i Nazwisko
  • Adres
  • Telefon

Dopisanie  ZAŁĄCZNIKÓW i UWAG opisane zostało w rozdziale „Informacje ogólne”.

Edycja

Funkcja edycji kartoteki uruchamiana jest przez użycie polecenia EDYCJA. Edycja uruchamiana jest dla zaznaczonego pracownika.

Polecenie EDYCJA wyświetla formularz edycji taki sam jak przy poleceniu DOPISZ, czyli DANE EWIDENCYJCNE, DANE ADRESOWE, UWAGI i ZAŁĄCZNIKI.

Podgląd

Funkcja podglądu kartoteki pracownika uruchamiana jest przez użycie polecenia PODGLĄD. Podgląd uruchamiany jest dla zaznaczonego obiektu.

Po uruchomieniu polecenia PODGLĄD uzyskaliśmy wgląd do 5 zakładek : Dane ewidencyjne, Dane adresowe, Specjalizacje i Przeglądy, Dokumenty, Zlecenia zakończone.

Funkcja podglądu nie pozwala dopisywać ani edytować danych.

Specjalizacje i certyfikaty

Polecenie SPECJALIZACJE I CERYIFKATY wyświetla formularz dopisania specjalizacji i certyfikatów dla wybranego pracownika (zaznaczony wiersz rejestru pracowników).

Dopisanie:

  • Typ – wybieramy odpowiedni przez zaznaczenie pola wyboru „Specjalizacja” lub „Certyfikat”
  • Rodzaj – wybieramy z listy rozwijanej np. „zaświadczenie kwalifikacyjne”
  • Opis – pole zawiera dowolne informacje na temat specjalizacji lub certyfikatu danego pracownika
  • Potwierdzenie polecenia DOPISZ.

Specjalizacje i certyfikaty można usunąć lub edytować przez zaznaczenie wybranego wiersza w tabeli i uruchomienie polecenia USUŃ SPECJALIZACJĘ i EDYTUJ SPECJALIZACJĘ w pasku poleceń.

pozycjonowanie stron w internecie

Pozycjonowanie stron w Internecie

Udziały rynku optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych są różne w zależności od rynku i także jego konkurencyjności. OPTYMALIZACJA DLA WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH – Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization – SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w…

narzędziownia, badanie narzędzi

Inwentaryzacja narzędzi

INWENTARYZACJA NARZĘDZI Dokumenty spisu z natury Dokumenty spisu z natury, inwentaryzacja, wprowadza się informacje dotyczące cen ewidencyjnych, jak również ilości faktycznych. Opcja udostępnia: Arkusz inwentury, rejestr te służy do tworzenia arkusza inwentaryzacyjnego, korekty stanów magazynowych, a także przeprowadzania inwentury dla poszczególnych kartotek magazynowych. Pozycje arkusza inwentury, w rejestrze tym możemy…

Program-do-obsługi-Narzędziowni

Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe umożliwiają wysłanie zapytań ofertowych o wypożyczenie bądź zakup narzędzi do dostawców skojarzonych z wybranymi kartotekami asortymentowymi. W rejestrze zapytań ofertowych aktywne są funkcje: edycji, podglądu oraz wydruku.

Podgląd kartoteki

Nowoczesne techniki przepływu informacji opierają się na wprowadzaniu i wykorzystaniu systemów automatycznej identyfikacji za pomocą różnych rozwiązań technologicznych np. kodów kreskowych jako nośników informacji. Kod kreskowy odwzorowuje ściśle określony zestaw znaków, alfanumeryczny dla znaków cyfrowych i literowych. Polecenie PODGLĄD wyświetla zestawienie informacji o wybranej kartotece. Podgląd umożliwia także podejrzenie dołączonych załączników,…

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
SAdam

Inwentaryzacja w magazynie

Dokumenty spisu z natury, wprowadzane są informacje dotyczące cen ewidencyjnych oraz ilości faktycznych. Dokument prezentujący informacje o bilansie otwarcia i bilansie zamknięcia (ilościowo wartościowym) wraz z wyliczeniem niedoborów i nadwyżek dla każdej pozycji magazynowej.

SAdam

Zarządzanie projektem informatycznym

Tak, Zarządzanie projektem informatycznym w narzędziowni koniecznie musisz wdrożyć w swojej narzędziowni. Oprogramowanie dla narzędziowni Zarządzanie projektem IT Narzędziownia a zarządzanie projektem IT , czyli Software house…. Zarządzanie narzędziami Zarządzanie narzędziami Działanie programu opiera się

SAdam

Analiza przedwdrożeniowa

Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej.