Kartoteki pracowników

Kartoteki pracowników

Program CMMS.net udostępnia transakcję za pomocą której można ewidencjonować i zarządzać kartotekami pracowników służb utrzymania ruchu.

Program CMMS.net udostępnia transakcję za pomocą której można ewidencjonować i zarządzać kartotekami pracowników służb utrzymania ruchu.

Pracownicy

Pozycja menu KARTOTEKI / PRACOWNICY w menu głównym w tabeli wyświetla rejestr pracowników.

Dopisanie

Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ.

Formatka dopisania składa się z czterech zakładek:

  • Dane ewidencyjne
  • Dane adresowe
  • Cechy
  • Załączniki

W zakładce DANE EWIDENCYJNE wprowadzamy:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Status
  • Login
  • Zawód
  • Zawód – komentarz
  • Stanowisko
  • Komórkę
  • System pracy – wprowadzamy datę w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza,
  • datę zatrudnienia – wprowadzamy datę w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza,
  • datę zwolnienia – wprowadzamy datę w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza,
  • stawkę godzinową – – wynagrodzenie, które pracownik otrzymuje za godzinę pracy

W zakładce DANE ADRESOWE uzupełniamy następujące dane:

  • Ulica – nazwa ulicy lub osiedla, które zamieszkuje pracownik, wraz z dokładnym numerem
  • Kod i miejscowość – Kod pocztowy i nazwa miejscowości
  • Kraj – kraj zamieszkania pracownika wybierany z listy rozsuwanej
  • Telefon – numer telefonu pracownika
  • Telefon – drugi numer telefonu pracownika,
  • Telefon Komórkowy – numer telefon komórkowego składający się z dziewięciu cyfr
  • E-mail

Kontakt – wypadek – dane niezbędne w razie, gdy pracownik ulegnie wypadkowi. Informacje o osobie, z którą należy skontaktować się:

  • Imię i Nazwisko
  • Adres
  • Telefon

Dopisanie  ZAŁĄCZNIKÓW i UWAG opisane zostało w rozdziale „Informacje ogólne”.

Edycja

Funkcja edycji kartoteki uruchamiana jest przez użycie polecenia EDYCJA. Edycja uruchamiana jest dla zaznaczonego pracownika.

Polecenie EDYCJA wyświetla formularz edycji taki sam jak przy poleceniu DOPISZ, czyli DANE EWIDENCYJCNE, DANE ADRESOWE, UWAGI i ZAŁĄCZNIKI.

Podgląd

Funkcja podglądu kartoteki pracownika uruchamiana jest przez użycie polecenia PODGLĄD. Podgląd uruchamiany jest dla zaznaczonego obiektu.

Po uruchomieniu polecenia PODGLĄD uzyskaliśmy wgląd do 5 zakładek : Dane ewidencyjne, Dane adresowe, Specjalizacje i Przeglądy, Dokumenty, Zlecenia zakończone.

Funkcja podglądu nie pozwala dopisywać ani edytować danych.

Specjalizacje i certyfikaty

Polecenie SPECJALIZACJE I CERYIFKATY wyświetla formularz dopisania specjalizacji i certyfikatów dla wybranego pracownika (zaznaczony wiersz rejestru pracowników).

Dopisanie:

  • Typ – wybieramy odpowiedni przez zaznaczenie pola wyboru „Specjalizacja” lub „Certyfikat”
  • Rodzaj – wybieramy z listy rozwijanej np. „zaświadczenie kwalifikacyjne”
  • Opis – pole zawiera dowolne informacje na temat specjalizacji lub certyfikatu danego pracownika
  • Potwierdzenie polecenia DOPISZ.

Specjalizacje i certyfikaty można usunąć lub edytować przez zaznaczenie wybranego wiersza w tabeli i uruchomienie polecenia USUŃ SPECJALIZACJĘ i EDYTUJ SPECJALIZACJĘ w pasku poleceń.

Program Narzędzia DEMO

Istotnym elementem w testowaniu wersji demonstracyjnej oprogramowania jest wydajność, szczególnie tam gdzie przewidywane jest spore obciążenie serwera aplikacji. Jeżeli program ma działać na kilkudziesięciu czy kilkuset komputerach jednocześnie, a baza danych liczy sobie nie tysiące, ale miliony zapisów wersja DEMO programu pozwali zbadać jak dana wersja oprogramowania radzi sobie z …
CMMS zapotrzebowanie

Podgląd kartoteki pracownika

Polecenie PODGLĄD wyświetla zestawienie informacji o wybranej kartotece. Podgląd umożliwia także podejrzenie dołączonych załączników, zdjęć, dopisanych uwag oraz wątków dyskusji.

Magazyn Narzędzi

StudioSystem oferuje oprogramowanie narzędziowni, czyli rozwiązanie do prowadzenia gospodarki magazynowej narzędzi, maszyn i urządzeń z uwzględnieniem ewidencji wypożyczeń. Wypożyczać można zarówno narzędzia pracownikom (wyposażenie pracowników w narzędzia pracy) . Oprogramowanie dla narzędziowniMagazyn z narzędziamiMagazyn NarzędziMagazyn BHPAdministrator programu NarzedziowniaPrzeglądy narzędzi Magazyn z narzędziami Tagi RFID UHF Gen2 dalekiego zasięgu dostępne są w formie …
raporty

Raporty i zestawienia

Program przeznaczony jest do prowadzenia gospodarki narzędziowej z uwzględnieniem specyfiki obsługi magazynu i wypożyczeń. System przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm budowlanych i produkcyjnych. Lokalizacja magazynowa pozwala na rozdzielenie narzędzi na kilka miejsc składowania przy jednocześnie wspólnej kartotece. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie …

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
Tagi RFID w narzędziowni
SAdam

Windows Azure

Windows Azure Usługi w chmurze systemu windows Azure umożliwiają szybkie wdrażanie zaawansowanych aplikacji i usług oraz zarządzanie nimi. Wystarczy przekazać aplikację, a system Windows Azure obsłuży proces wdraża.

SAdam

Dokumenty w narzędziowni

DOKUMENTY W NARZĘDZIOWNI, czyli ZARZĄDZANIE NARZĘDZIAMI POMIAROWYMI. Dokumenty ewidencjonowane przez narzędziownie wiążą się wypożyczeniami narzędzi z pracownikiem,albo też kontrahentem. Ciągły wgląd do dokumentacji bieżącej, a także historycznej ma kierownik, albo inna osoba, której to nadano

SAdam

Zamówienia

Po weryfikacji ofert od dostawców przychodzi czas na złożenie zamówienia. Zamówienie, podobnie jak zapytanie ofertowe, może dotyczyć zakupu bądź wypożyczenia narzędzi. W rejestrze zamówień aktywne są funkcje: edycji, podglądu oraz wydruku. W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. W celu łatwiejszej identyfikacji parametry zostały pogrupowane wg funkcjonalności lub roli systemowej. W grupie LICENCJA parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy – nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu.