Raporty i zestawienia

Program przeznaczony jest do prowadzenia gospodarki narzędziowej z uwzględnieniem specyfiki obsługi magazynu i wypożyczeń. System przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm budowlanych i produkcyjnych. Lokalizacja magazynowa pozwala na rozdzielenie narzędzi na kilka miejsc składowania przy jednocześnie wspólnej kartotece. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie narzędzi na jednym dokumencie z różnych lokalizacji magazynowych.

Program raporty i zestawienia przeznaczony jest do prowadzenia gospodarki narzędziowej z uwzględnieniem specyfiki obsługi magazynu i wypożyczeń. System przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm budowlanych i produkcyjnych. Przedstawiony poniżej zakres funkcjonalny jest przykładowy i uzależniony od rodzaju zakupionej wersji programu i zakresu przeprowadzanych wdrożeń.

Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce narzędziowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów wypożyczeń i zwrotów oraz usprawnia prace z rozliczaniem pracowników i firm wypożyczających.

Lokalizacja magazynowa pozwala na rozdzielenie narzędzi na kilka miejsc składowania przy jednocześnie wspólnej kartotece. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie narzędzi na jednym dokumencie z różnych lokalizacji magazynowych.

Menu informacje daje nam dostęp do gotowych zestawień i raportów które  znacznie ułatwią prac przy przeglądaniu informacji zapisanych w systemie.

Poznaj raporty i zestawienia

Menu zestawienia umożliwia przeglądanie poszczególnych typów dokumentów oraz kartotek narzędzi według ich miejsca przechowywania.

Uwaga! Ilość podana w nawiasie obok lokalizacji oznacza ilość występujących rekordów, a nie ilość narzędzi znajdujących się na danej lokalizacji.

Sekcja zawiera szereg zestawień dokumentów filtrowanych wg różnych typów dokumentów oraz zestawienie wyświetlające wszystkie dokumenty ogółem. Dane wyświetlane są w podanym przedziale czasowym określonym w górnym prawym narożniku, program podaje ilości oraz wartości poszczególnych operacji.

Sekcja zawiera dostęp do listy różnych zestawień filtrowanych wg różnych kryteriów, do dyspozycji mamy:

  • Dokumenty wg miejsca użytkowania;
  • Dokumenty wg numeru seryjnego;
  • Dokumenty wg cech;
  • Dokumenty wg grup artykułów;
  • Dokumenty wg rodzaju artykułu;
  • Dokumenty wg MPK;
  • Dokumenty wg wydziałów;
  • Dokumenty wg brygad pracowniczych;
  • Dokumenty wg stanowisk pracy;
  • Dokumenty wg stosunku pracy.

 Po wybraniu pozycji menu wyświetlone zostaje szczegółowa lista do wyboru w zależności od  kontekstu zestawień – lista odczytywana jest ze zdefiniowanego przez administratora skorowidza.

Menu wyświetla dostępne w programie raporty. Nasze oprogramowanie zawiera szereg specyficznych raportów i zestawień, które indywidualnie konfigurujemy na etapie wdrożenia, poniżej przedstawiamy kilka standardowych raportów wykorzystujących technologie MS SQL reporting services.

UWAGA: aby program mógł udostępniać raporty należy zainstalować je na serwerze raportów.

TCS program demo

Oferta oprogramowania do narzędziowni to nie tylko opis na stronie internetowej.
Jeżeli prezentacja multimedialna nie wystarcza to przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu TCS Twoim potrzebom?
Wirtualizacja serwerów
ss_administrator

Wirtualizacja serwerów

Wirtualizacja serwerów to ważny krok w rozwoju narzędziowni i systemów CMMS. Dzięki niej możemy szybko wdrożyć zaawansowane aplikacje i usługi oraz skutecznie nimi zarządzać.

Aplikacja internetowa
ss_administrator

Aplikacja internetowa

Aplikacja wspomagająca pracę magazynu narzędzi, działu utrzymania ruchu, magazyn BHP, środków ochrony osobistej, materiałów eksploatacyjnych i opakowań. Rozwiązania działające przez przeglądarkę Internetową zarządzanie narzędziownia. Zarządzanie narzędziami pomiarowymi należy zazwyczaj do obowiązków kierownika. To duża odpowiedzialność. Kierownik ma poza tym wiele innych obowiązków. Ułatwienie jego pracy i uporządkowanie wszystkich działań, sprawna kontrola nad wykonywaniem prac zgodnie z procedurami są możliwe dzięki systemowi informatycznemu jakim jest Magazyn Narzędzi SoftwareStudio.

Wirtualizacja i konsolidacja serwerów
ss_administrator

Wirtualizacja i konsolidacja serwerów

Wirtualizacja to kluczowy element oszczędności dla firm. Dzięki niej można konsolidować serwery i aplikacje w całej sieci. To oznacza, że firma może zaoszczędzić na kosztach sprzętu, obiektów, energii i zarządzania.